Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Nathalie Kristensson - 26 juni 2014 16:15

Jag har vaknat tidigt varenda semesterdag hittills, som senast vid 08:30 typ. Och det är tidigt i Karin världen. Tror det beror på mitt nya jobb, numera går jag ju upp tidigt alla vardagar OCH lägger mej i skaplig tid på kvällarna, det gör nog att kroppen ställer in sej. Eller så börjar jag bara bli gammal...kan ju va så med ;-)


Hursomhelst så vaknade jag strax efter 08 idag med, men till skillnad från andra dagar så är jag själv uppe. Äldsta sonen brukar alltid vara uppe med tuppen och skramla, runt 06:30 nästan jämt. Han har varit morgonpigg sen han va bebis och tonåren har inte ändrat nåt på det...än. Men idag så är han trött, det är dom båda två verkar det som. Det är väl nattsuddandet o den dåliga sömnen natten till igår på hotellet som tagit udden ur dom. De sover än och klockan är i skrivande stund 09:34 (pip!) Så här sitter jag i nattsärken med håret på ända och dricker kaffe, surfar o spelar yatzy på mobilen. Man kanske skulle ta tag i städningen innan flytten, så att man kan spara lite tid, men då väcker jag ju barnen och andra sida. 

Solen skiner ute men det är bara +14 så att sätta sej på balkongen är inte att tänka på *brr* Det har verkligen inte varit nåt bra väder de här snart 2 semesterveckorna som gått. 


Bara kallt och ruggigt. Mej personligen gör det egentligen inte så mycket men det är ju trist för barnen som har sommarlov och vill bada. Min första semestervecka bara försvann, det är väl alltid så kanske men det här året så var jag nästan varannan dag uppe hos min far. Skulle behöva vara där hela tiden käns det som :-( Var där senast i måndags och nu får han "klara sej" till helgen, jag MÅSTE få pusta ut och vara med killarna också. Inte för att HAN kräver nåt annat, det är väl mitt dåliga samvete som spökar. Önskar att "någon" mer än bara jag kunde känna så också, det skulle underlätta... *suck* Idag ska vi en sväng till Arboga (igen) för att hälsa på en av mina arbetskamrater som bor där.


Fika o grilla korv stod på schemat. Och känner jag mej själv rätt så bara måste jag in på ÖoB och Dollarstore en sväng också efteråt. Billiga o bra affärer men mycket Karin-krafs ;-) Vad gör Ni en sån här dag?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards